Το website χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την online εμπειρία σας.
Αν δεν συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, πρέπει να αλλάξετε τις σχετικές ρυθμίσεις του browser σας.

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί είναι διαφορετικό το yellowday;

Γιατί σου προσφέρει:

  • Τις καλύτερες προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες, από μεγάλα brands
  • Μοναδική εμπειρία πλοήγησης στο site και στα app (iOS & android)
  • Γρήγορη και εύκολη διαδικασία αγοράς, με όλες τις κάρτες όλων των τραπεζών
  • Δυνατότητα άμεσης εξαργύρωσης του κουπονιού, μέσω κωδικού ή QR code από το κινητό
  • Συμμετοχή στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς. 

    - Κερδίζεις 10 φορές περισσότερα yellows, με κάθε σου αγορά με κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς*.
- Αγοράζεις τις προσφορές σε ακόμα χαμηλότερη τιμή, με μερική ή ολική εξαργύρωση yellows και κερδίζεις έως και 100% έκπτωση.
    - Αποκτάς μόνο με yellows τις Δωροεπιταγές yellow only, χωρίς χρήση κάρτας.

*Ισχύει για τις κάρτες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς

Για να βλέπω τις προσφορές, πρέπει να έχω κάνει εγγραφή στο yellowday;

Όχι.

 

Πώς μπορώ να κάνω αγορές;

  1. Βρες την προσφορά που σου αρέσει.
  2. Πλήρωσε με την κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας – πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη.
  3. Αν είσαι ήδη μέλος του yellowday και συμμετέχεις και στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς, μπορείς να κάνεις τις αγορές σου με τις κάρτες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, με μερική ή ολική εξαργύρωση των yellows.
  4. Εάν ωστόσο δεν επιθυμείς να εγγραφείς στο yellowday, μπορείς να ολοκληρώσεις την αγορά σου ως επισκέπτης εισάγοντας τα στοιχεία της κάρτας σου και το email σου.    

Πώς ξέρω ότι ολοκληρώθηκε η αγορά μου;

Λαμβάνεις αμέσως με email το κουπόνι σου με τα στοιχεία της προσφοράς που μόλις αγόρασες! Εάν είσαι μέλος του yellowday, θα το βρεις επίσης στα Ενεργά Κουπόνια στο προφίλ σου.

 

Πότε μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι μου;

Άμεσα, με την ολοκλήρωση της αγοράς σου, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό στους όρους της προσφοράς. Γι΄αυτό μην ξεχνάς να ενημερώνεσαι πάντα για τους όρους της προσφοράς που σε ενδιαφέρει!

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, προτείνουμε σε εστιατόρια και ξενοδοχεία να επικοινωνήσεις προηγουμένως μαζί τους για δεις τη διαθεσιμότητά τους.

 

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι μου;

Το μόνο που χρειάζεται, είναι να το δείξεις στον συνεργάτη μας!

Η εξαργύρωση γίνεται με τον κωδικό κουπονιού ή με το QR code που εμφανίζεται πάνω στο κουπόνι. Απλά δείξε του το κουπόνι σου είτε  από την οθόνη του κινητού σου είτε εκτυπωμένο.

 

Πώς θα εμφανιστεί στον λογαριασμό της κάρτας μου η αγορά που έκανα στο yellowday;

Με την περιγραφή «yellowday» και το ποσό που έχει χρεωθεί η κάρτα σου.

 

Μπορώ να χαρίσω σε κάποιον την προσφορά που αγόρασα;

Φυσικά! Απλά στείλε το κουπόνι της προσφοράς σε αυτόν που θέλεις να τη χαρίσεις και εκείνος/η μπορεί να το εξαργυρώσει.

 

Μέχρι πότε μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι που αγόρασα;

Η ημερομηνία λήξης του κουπονιού αναγράφεται πάνω στο κουπόνι και στους όρους κάθε προσφοράς. Γι΄αυτό μην ξεχνάς να ενημερώνεσαι πάντα για τους όρους της προσφοράς που σε ενδιαφέρει! Όταν πλησιάζει η λήξη του κουπονιού και δεν έχει εξαργυρωθεί, θα ειδοποιηθείς με email.

 

Πώς ενημερώνομαι για νέες προσφορές και ευκαιρίες που μου ταιριάζουν;

Από το newsletter του yellowday και τα push notifications που στέλνουμε στο κινητό σου.

 

Πώς εγγράφομαι στο newsletter του yellowday;

Με την εγγραφή σου ως χρήστης στο yellowday ή με την πρώτη σου αγορά ως επισκέπτης, εφόσον επιλέξεις το σχετικό πεδίο στη φόρμα αγοράς, λαμβάνεις αυτόματα newsletter.

Σε περίπτωση που επιθυμείς να σταματήσεις να το λαμβάνεις μπορείς να το απενεργοποιήσεις απευθείας από το newsletter ή αν θες επανεκκινήσεις την αποστολή του μπορείς να μας το ζητήσεις με email στο support@yellowday.gr.

 

Μπορώ να ακυρώσω την προσφορά που αγόρασα;

Ναι, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα της αγοράς, αρκεί βέβαια να μην έχεις εξαργυρώσει το κουπόνι σου. Απλά συμπλήρωσε τη φόρμα αιτήματος υπαναχώρησης και στείλε τη μας με email στο support@yellowday.gr.

 

Έχω πρόβλημα με το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασα. Τι να κάνω;

Στο yellowday επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τις προσφορές και τους συνεργάτες μας, με βάση την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους! Εάν ωστόσο, έχεις κάποιο πρόβλημα, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με τον συνεργάτη μας που προσφέρει το προϊόν ή την υπηρεσία. Θα βρεις τα στοιχεία του πάνω στο κουπόνι. 
Αν και πάλι δεν λυθεί το πρόβλημα, η ομάδα του yellowday είναι πάντα στη διάθεσή σου. Τηλεφώνησέ μας στο 210 389 88 80 ή στείλε μας email στο support@yellowday.gr.

 

Θα πάρω απόδειξη για το ποσό που πλήρωσα;

Ναι. Θα σου εκδώσει απόδειξη ο συνεργάτης μας, όταν εξαργυρώσεις το κουπόνι σου. Η απόδειξή σου θα έχει όλα τα στοιχεία της συναλλαγής και το ποσό που χρεώθηκε η κάρτα σου.

 

Μπορείτε να μου στείλετε το προϊόν που αγόρασα;

Εάν υπάρχει δυνατότητα αποστολής από τον συνεργάτη, θα μπορείς να το δεις στους όρους της προσφοράς.

 

Πώς μπορώ να αξιολογήσω έναν συνεργάτη του yellowday;

Εάν είσαι χρήστης του yellowday, μετά την εξαργύρωση του κουπονιού θα μπορείς να αξιολογείς και να μοιράζεσαι τη γνώμη σου για τον συνεργάτη του yellowday.
Θέλουμε να μοιράζεσαι την εμπειρία σου μαζί μας γιατί έτσι βοηθάς τους άλλους χρήστες και τους συνεργάτες μας!

Για να βλέπω τις Δωροεπιταγές yellow only, πρέπει να έχω κάνει εγγραφή στο yellowday;

Όχι. Αλλά για να τις αποκτήσεις, απαιτείται η εγγραφή ως χρήστης στο yellowday και η σύνδεση του yellowday λογαριασμού σου με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow, χρησιμοποιώντας τον Κωδικό Ενεργοποίησης yellow.

Πώς μπορώ να συνδέσω τον yellowday λογαριασμό μου με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς;

  1. Πάτησε πάνω στο εικονίδιο «Είσοδος»
  2. Αν δεν είσαι μέλος, συμπλήρωσε τη φόρμα εγγραφής
  3. Αν είσαι μέλος, καταχώρησε το username & password και επίλεξε “Θέλω να συνδεθώ στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης της Τράπεζας Πειραιώς”
  4. Πάτησε «Είσοδος»
  5. Συμπλήρωσε:
  • τον Κωδικό Ενεργοποίησης yellow που έχεις λάβει με sms, κατά την εγγραφή σου στο Πρόγραμμα yellow
  • τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες κατά την εγγραφή σου και πάτα «Αποστολή κωδικού sms”
  1. Θα λάβεις τον κωδικό extra pin (στον αριθμό κινητού που καταχώρησες)
  2. Καταχώρησε τον κωδικό που έλαβες, στο πεδίο extra pin και πάτησε «Σύνδεση»
  3. Η διασύνδεση του yellowday με το Πρόγραμμα yellow έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία!


Τι είναι ο Κωδικός Ενεργοποίησης yellow; 

Ο Κωδικός Ενεργοποίησης yellow χρησιμοποιείται για τη διασύνδεσή σου με το yellowday, προκειμένου να αναγνωριστείς ως Mέλος του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow. Μπορείς να τον βρεις και στο profile σου στη Winbank.


Πώς λαμβάνω τον Κωδικό Ενεργοποίησης yellow; 

Αποστέλλεται στο κινητό, που δήλωσες τη στιγμή της εγγραφής σου στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow, με sms.

Επίσης, μπορείς να τον βρεις:

  • στην υπηρεσία winbank web & mobile banking, στα «Αναλυτικά στοιχεία» του Προγράμματος
  • στα Καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς
  • στην υπηρεσία Winbank phone banking 18 2 18, (για εγγεγραμμένους πελάτες της υπηρεσίας)

Πληκτρολογώ τον Κωδικό Ενεργοποίησης yellow, αλλά βγάζει μήνυμα λάθους, τι πρέπει να κάνω;

Έλεγξε ότι ο Κωδικός Ενεργοποίησης yellow που καταχωρείς είναι σωστός.

Πώς μπορώ να αποκτήσω μια Δωροεπιταγή yellow only;

Για να αποκτήσεις μια Δωροεπιταγή yellow only, πρέπει να είσαι υφιστάμενος χρήστης του yellowday, μέλος του Προγράμματος yellow και να έχεις συνδέσει το yellowday με το Πρόγραμμα.

  1. Επίλεξε τη Δωροεπιταγή yellow only που σου αρέσει, εφόσον έχεις τα yellows της Προσφοράς
  2. Πάτησε “Απόκτησέ το”
  3. Η συναλλαγή σου Ολοκληρώθηκε


Πότε μπορώ να εξαργυρώσω τη Δωροεπιταγή yellow only;

Άμεσα, με το που αποκτήσεις τη Δωροεπιταγή yellow only.

Να θυμάσαι να ενημερώνεσαι πάντα για τους όρους της Δωροεπιταγής που σε ενδιαφέρει!

Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τη Δωροεπιταγή yellow only;

Το μόνο που χρειάζεται, είναι να τη δείξεις στον συνεργάτη του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς!

Η εξαργύρωση γίνεται με τον κωδικό της Προσφοράς ή με το QR code.

 

Μέχρι πότε μπορώ να εξαργυρώσω τη Δωροεπιταγή yellow only που απέκτησα; 

Η ημερομηνία λήξης της Δωροεπιταγής yellow only αναγράφεται στους όρους της. Γι΄ αυτό μην ξεχνάς να ενημερώνεσαι πάντα για τους όρους! Όταν πλησιάζει η λήξη του κουπονιού και δεν έχει εξαργυρωθεί, θα ειδοποιηθείς με email.

Μπορώ να ακυρώσω τη Δωροεπιταγή yellow only;

Ναι, αρκεί βέβαια να μην την έχεις εξαργυρώσει ή να έχει λήξει. Απλά κάλεσέ μας στο 18 2 18, 24/7 (για εγγεγραμμένους πελάτες της υπηρεσίας), και ακολούθησε τη διαδικασία βάσει των όρων του Προγράμματος.

Είμαι Μέλος του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, αλλά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα yellows μου. 

Για να μπορείς να εξαργυρώσεις yellows στις προσφορές του yellowday, πρέπει να είσαι υφιστάμενος χρήστης του yellowday και να έχεις ολοκληρώσεις με επιτυχία τη διαδικασία διασύνδεσης του yellowday λογαριασμού σου με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow (δες τη σχετική ερώτηση).

Εάν έχεις ολοκληρώσει με επιτυχία την παραπάνω διαδικασία και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα yellow σου, επικοινώνησε με το 18 2 18 ή επισκέψου ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.

 

Είμαι Μέλος του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, αλλά δεν μπορώ να αποκτήσω Δωροεπιταγή από την ενότητα yellow only

Για να μπορείς να αποκτήσεις τις Προσφορές yellow only, πρέπει να είσαι υφιστάμενος χρήστης του yellowday και να έχεις ολοκληρώσεις με επιτυχία τη διαδικασία διασύνδεσης του yellowday λογαριασμού σου με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow (δες τη σχετική ερώτηση).

Εάν έχεις ολοκληρώσει με επιτυχία την παραπάνω διαδικασία και δεν μπορείς να αποκτήσεις τις Δωροεπιταγές yellow only, επικοινώνησε με το 18 2 18 ή επισκέψου ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. 

 

Τι γίνονται τα yellows που έχω αποκτήσει από το yellowday μετά  την έναρξη του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς;

Τα yellows που έχεις κερδίσει θα προστεθούν στο yellow λογαριασμό σου, αρκεί να εγγραφείς στο Πρόγραμμα και να συνδεθείς με το yellowday, μέχρι και 30 Ιουνίου 2017. 

Μάθε περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow εδώ


Ασφάλεια Συναλλαγών

Μπορώ να αγοράζω με ασφάλεια στο yellowday;

Οι συναλλαγές πληρωμών που πραγματοποιούν οι Χρήστες μέσω της Ιστοσελίδας ή/και της Εφαρμογής διεκπεραιώνονται μέσω ασφαλούς πλατφόρμας διεκπεραίωσης ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ΑΕ και προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφάλειας αυτής, ιδίως κρυπτογράφηση με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης TLS  (TLS 1.0, TLS 1.1, TLS 1.2), έλεγχο του τριψήφιου κωδικού επαλήθευσης κάρτας, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια συναλλαγών και το απόρρητο των πληροφοριών που σχετίζονται με τις συναλλαγές και τα προσωπικά στοιχεία των Χρηστών.

Προστατεύονται τα προσωπικά μου στοιχεία στο yellowday ή παραχωρούνται σε τρίτους;

Τα στοιχεία που καταχωρείς στο yellowday μεταφέρονται κρυπτογραφημένα και καταχωρούνται με απόλυτη ασφάλεια. Κάθε συνεργάτης μας λαμβάνει μόνο εκείνα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για να εξαργυρώσει το κουπόνι σου.